fett nöjd med min clown dräkt

imorn har dom som sagt clown uppvisning så jag tog ett gardin tyg å syddde  den snyggaste dräkten til pluttin elllehuu =)  hon kommer nog va den ända rosa clownen ...stackare blir rädd för mig själv som mor asså hon ramlade ner från stolen å fick värsta bulan fattade inte varför hon va så gnällig hela kvällen förrän jag börjar klappa henne på huvudet å känner värsta bulan hu stackare sen ska jag klippa hennes naglar å klipper henne i fingret så blodet rinner ja stackar e










bilder från caspers kalas


 jipi nu kan jag syckla





mammi till pöjkerna

bröderna grus


mamis girl *blink blink*



nu ska vi kolla på film här imorn jobbar jag morgon så jag kommer nog slockna =P  som jag brukar   först måste jag
sätta in lite mer låtar på min mob¨..
så skönt på mornarna på bussen till jobbet å lyssna (egen tid ) =P

Kommentarer
Postat av: Milena

jag älskar den tiden för sig själv man sitter verkligen och nuter och vill inte ens hoppa av bussen haha jag skulle kunna åka hela dagen fan med bara musi som pumpar i öronen :)

men självklart så ska min mobil vara på lagning :(

så jäkla snygg dräkt unik oxå :) ooh hon e så sockersöt lilla daniella :D

2009-05-14 @ 00:56:48
URL: http://sensualee.blogg.se/
Postat av: Maddeliix

Va duktig du var som gjorde en så fin dräkt till Daniella helt själv. jag skulle köpt för jag är sååå ohändig, hehe.. har ingen symaskin heller så där är min största ursäkt ;).. Kram

2009-05-14 @ 13:38:15
URL: http://www.metrobloggen.se/maddeliixblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0