tänk om man skulle skriva ett tråkigt inlägg=)))

god morgon e uppe med tuppen å har vart de dom senaste dagarna de e så ljust ute å vi har inga persienner så de e lite svårt att sova då.. å  pluss att daniella e välling välling välingoman  !!! hon kan dricka 4 flaskor   under en natt men jag har börjat vava med varm mjölk  i vissa fall så får hon ligga å gnälla bäst hon vill...

ialf idag ska vi på kalas, sammys mormr fyller 76 ..sen senare kommer alla hit å vi ska planera inför melby semestern vi har bokat 2 villor å 2 stugor alla ligger brevid varann kan de bli bättre =) vi e starx 22 pers om inte fler men resten får sova i tällt bara vi har en villa man kan umgås å va i så blir de perfect mesta tiden kommer ju va på stranden polen el så gör man nått annat kul jag kommer ialf utnytja all tid  kanske syckla deras länga dom har där =)




så gammal bild   lilla snutis

Kommentarer
Postat av: Fia

Sö söt och stor hon blivit!

Skrev just det till din kompis Nathalie.. såg att hon också skrivit om Melby, fan va nice... ni kommer nog ha riktigt kul.. tänker lite på hur kul man tyckte det va på slandö.. och tänker då om man kände alla man åkte med, nice ;-D

Körkortet går ganska bra.. har bara uppkörningen kvar, men den är inte bokad ännu. Jag har precis börjat köra igen, la det på is under slutet av graviditeten. Hoppas på att jag ska fixa det innan sommarn, men vi får se. Usch, teorin är tråkig.. men köra är kul!! Vet inte om jag sagt det till dig, vet att jag skrev det till Natahlie.. om öppna förskolan?! Det är på fredagar mellan 9.45-12, vid St.Rahnghilds kyrka.. lek, sångsamling, fika/lunch, och skvaller med andra mammor..very nice.. kom gärna dit nån fredag, Kramar

2009-03-21 @ 10:44:41
URL: http://maximilian06.blogg.se/
Postat av: Fia

vet inte om mitt inlägg kom iväg...



Så söt och stor hon blivit!

Skrev just det till din kompis Nathalie.. såg att hon också skrivit om Melby, fan va nice... ni kommer nog ha riktigt kul.. tänker lite på hur kul man tyckte det va på slandö.. och tänker då om man kände alla man åkte med, nice ;-D

Körkortet går ganska bra.. har bara uppkörningen kvar, men den är inte bokad ännu. Jag har precis börjat köra igen, la det på is under slutet av graviditeten. Hoppas på att jag ska fixa det innan sommarn, men vi får se. Usch, teorin är tråkig.. men köra är kul!! Vet inte om jag sagt det till dig, vet att jag skrev det till Natahlie.. om öppna förskolan?! Det är på fredagar mellan 9.45-12, vid St.Rahnghilds kyrka.. lek, sångsamling, fika/lunch, och skvaller med andra mammor..very nice.. kom gärna dit nån fredag, Kramar

2009-03-21 @ 10:49:41
URL: http://maximilian06.blogg.se/
Postat av: Fia

ja, det va många år sen... och jag saknar den tiden när man hade så mkt kul med kompisar.. det har man ju nu med, men inte alls lika ofta. Alla är så upptagna med sitt liksom.. OK, tråkigt att du jobbar alla fredagar då.. ja, får se.. hon får gärna hänga på dit! Kram

2009-03-21 @ 19:21:11
URL: http://maximilian06.blogg.se/
Postat av: Maddeliix

Kankse inte det bästa men när Emilio ville dricka sådär mkt välling hällde jag faktiskt i lite vispgrädde i vällingen så den blev fetare och han mättare. vet ju inte var daniella ligger i vikt men Emilio ligger ju under så det var också ett bra sätt att få i honom lite extra fett.. Och som jag gör nu när han blivit överkänslig mot välling så ger jag fruktsoppa/blåbärssoppa/nyponsoppa/saftsoppa lite då och då.. Kanske några idéer?

2009-03-25 @ 11:57:32
URL: http://www.metrobloggen.se/maddeliixblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0