ursha väder

stacker som tar studenten idag va tråkigt väder dom fick ,snart ska vi åka ner på stan å köpa nått till maria får se va de blir ..sen upp till torekällberget hoppas regnet håller sig i någorlunda schak.   ...ångrar jag att jag inte tog studenten? nja de e inget som berör mig så men visst hade de vart en upplevelse ! men jag klarade inte skol bänken ..panik atacker osv ursh de har vart jobbigt mm
..sammy sitter å kollar på ett avsnit manga om de e naruto el va dom heter han e helt såld på dom förmig e de som barn program men han sitter å garvar .inte min humor ..va har jag för humor egentligen ??jag vet inte ibland känns de somjag inte har nån hahah de va 2 klass kompisar som kunde få mig å verkligen garva så jag pissade i brallan ..


                                              

Kommentarer
Postat av: Milena

blää för denna väderkaos!

man hade ju fett on t i huvudet igår efter allt solande och sen helt plötlsigt äre det blåsigt kallt och regn!! USCH

stackars studenterna, vilken otur!

2009-06-04 @ 14:30:39
URL: http://www.sensualee.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0