tröööt men måste blogga lite

annars kan jag nog inte sova inatt! höhöh......såg nyss att kl är halv tio shhhiiit jag har inte ens hunnit trycka i mig middag  !nu sitter jag med en talrik makaroner med bacon grönsaks sås som är från gårdagen den kommer jag svepa på ett kick för jag e så hungrig ! satte i emmas löshår idag å fyyy fan fick nog både rygg skott å nack spärr på samma gång ca 6 tim gaaahhh jag e helt körd men de va enklare än jag trodde .nästa vecka är det cassis tur å hon har ännu tjockare hår !de får bli en regnig dag.

sedan åkte jag å handlade med merita alla förnödenheter till kalaset, hoppas jag fick med allt, men dom hade bara citron fromage  å de vill jag inte ha !jag vill ha jordgubb .gå rförbi affärn på jobbet imorn måste oxo ner på stan å köpa marias och lee s present sen vart de massa frukt ,de va inte mycket kvar av dom färska jordgubbarna =( men kollar de imorn ..*spara tid ,gör de med själv scanning * känner ni igen de ?
mini sa till mig nej ta inte den du kommer få stå där i evigheter ....ne säger jag .ni står ju i en lång kö jag hinner bli klar långt före er ....hahah snacka bäst som snackar sist där stog jag med lång näsa ,dom klara å alla scanings maskiner strulade   här e lite bilder fotade ihjäl mig på plutt imorse när vi gick till dagis



























Kommentarer
Postat av: Milena

vatr får man så långt hår som emma?

jag hittar bara 50 cm längder....

2009-06-26 @ 01:32:21
URL: http://sensualee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0