titta vad jag lärt mig

jomjom .de vart inte till fittja med emma hon bestälde hår från alla håll å kanter igår ,,börjar känna en förkyldning krypandes nu lagom till midsommar =( vi e ilaf barn lediga så de blir väll nån fest med allihoppa =) tog mig ialf ner på stan tidigare för jag vaknade redan 8 s,å ungarna fick en varsin glass där så köppte jag hår färg å ipren ,.ipren e den bästa mot värk jag håller med den blå dansande gubben med gittaren helt å hållet ! 
ja  ska strax knata  över till elaine å va lite barn ledig daniella e verkligen *pain in tha as* mot mig gnäll gnäll  men nu ligger hon i soffan ny vaken .vågar inte titta på henne då blir de gnäll gnäll .
sammy tycker jag ser ut som en grottmänniska med håret hehe ja de kunde faktiskt vara lite bättre men nu kan jag de här så jag kommer vara hos mini varannan vecka så får hon fixa å dona jag e extensions nörd nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0