tis

idag jobbade jag till 17 sen va de hem, sammy hade redan hämtat danie på dagis såjag mötte honom där nere där resten satt !som sagt kände jag mig helt naken utan mit långa hår så de va bara ringa emma som satte in de hår hon hade några dar ..jag rev upp stora hår bollen vi tänkte slänga å lirkade massa slingor nu e jag nöjd å de här ska sitta hela semesern =) natha kom oxo med upp som jag tvingade lirka upp lite slingor och hon typ spydde haha kör du på dina clips =)
imorn fick jag extra jobb så jag jobbar 12:30-18 ...

Kommentarer
Postat av: Fia

haha jag förstår Nathalie ;-) Jag tycker du är fin utan lörhåret. Har visserligen inte sett dig live med. Blev det bra med det du satte in nu då?

2009-07-01 @ 20:44:22
URL: http://maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0