pedofil???va hade du gjort !?

ok..nu till en lite läskig situation en vänn har en man på gården han jobbar då som gympa lärare, sammy har dels haft han som lärare när han gick i skolan,, han e övertrevlig å verkar allmänt lite udda ..nu  e de så att lill tjejen som e 5 år kom hem med en bild som han tagit på henne ok de va ingen farlig så.. bara när hon står å håller i sin väska i lekparken å tittar in i kemaran MEN
hon sa att hennes kompis hade fått tagit kort på dom båda asså mannen å henne !!kan vara helt oskyldigt men samtidigt vet man inte ..han e ofta ute å leker med barnen men jag tycker man frågar om lov om man vill ta kort på en annans barn så där med tanke på hur mycket snusk gubbar de finns ute nu å dom flesta peddona jobbar som sagt inom de områden dom får kontakt med barn

jag sa åt henne att jag tycker vi ska gå till skolan imorn å fråga nån där å va dom har att säga om honom sedan ringa på å fråga vad han håller på med och om han tagit fler bilder !!!!!!vilket vi vet att han har

                                        va hade du gjort


Kommentarer
Postat av: Milena

jag hade gått fram till han och frågat ut honom, visst han har själv barn men så gör man bara inte. han har t, om vart och jobbat på fornbackaskolan med 6 åringar så du vet.

och för att få kunna jobba på skola så kollar dom ju upp dig men a man vet aldrig, jag hade som sagt frågat ut honom om vad han höll på med och sagt åt han att det ointe är oker det har gjort, och att du vill se hans kamera för att ta bort bilderna annra att du polisanmäler han! men jag had einte gått själv utan med flera mammor. eller pappor

2009-06-03 @ 15:12:56
URL: http://www.sensualee.blogg
Postat av: Angelica

Min kusin som är 15 år går i samma klass som en tjej som blivit sexuellt utnytjad av hennes lärare som är 70 . Det har pågått i mer än ett år och dom har fått fast han nu, men hon sa också att det kunde man verkligen inte tro om honom, för att var jätte trevlig och skämtade med föräldrarna när han träffade på dom. Men som sagt man kan väl inte riktigt lita på någon längre. Sånna finns överallt. Hemskt bara. Ring och prata med honom skulle jag gjort.

2009-06-03 @ 15:22:50
URL: http://angelicakalkan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0