no more mami in the park

lilla snuttan har blivit stor nu i, parken klara hon sig själv hon klättrar upp till rutshkanorna *stavas*? själv springer å leker å jagar dom andra de e kul å se =) slipper konka upp ner upp ner osv på henne
va ute i parken 2 tim efter att jag hämtade danie å wilma på dagis de vart skönt väder ute så vi gick runt så fick dom leka i alla saltskogs parker *nästan*  sen fortsatte dom busa här hemma de va skönt för jag har ont i magen efter spiralen dom satte in etag sen jag e helt..hoppas de lägger sig snart har hört att man får ge de 3 månader innan allt sätter sig till rätta ....imorn ska vi upp till torekällberget å kolla när sammys syster kastar mössorna hon tar studenten =)
                                               feting söta maria=)

                                        


Kommentarer
Postat av: Fia

3månader innan allt funkar som det ska?! har du märkt något mer förutom att du har haft ont i magen? jag har också precis fixat en...

2009-06-03 @ 22:36:05
URL: http://maximilian06.blogg.se/
Postat av: Milena

Grattulerar till sammys syster maria för studenten! :D

2009-06-04 @ 14:29:03
URL: http://www.sensualee.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0