måndag

hoho ´satans väder försvinn!! i brist på annat hängde elaine å wilma med mig till brorsan ,så skönt att gå dit å känna känna sig som hemma ..slänga upp fötterna på bordet å bara vara hehe e, danie å wilma härjade som galningar .sedan va de hemmåt efter några koppar kaffe ..någn som vet nått man kan sätta små barn på läger el kolla el bara ja nått överhuvud taget de verkar vara ont om de, sen när dom kommer upp i 6 års ålder då fanns de saker som teater simning å massa annat kul.nu ska jag laga fiskpinnar å färsk potatis å dränka de i remulad sås gjorde en skink sallad oxo som inte bestod av några komplicerade saker ,gurka sallad tomat paprika å riven skinka ...
nu har jag skrivit skinka  med ck 3 gr å fått ändra hehe så bedrövlig får jag inte vara nog med att jag glömmer el snarare skiter i punkter å stora bokstäver....har börjat med "dummstolen " nu för daniella hon e riktigt jävlig ibland .drar sliter å rycker i andra då säger jag med så skarp röst jag kan -daniella ska du sitta på "dumm stolen"   ne säger hon å skakar på huvudet de funkar bra .anthony e här nu å dom har lekt för fullt de e jätte bra att kunna låna andras barn =)

Kommentarer
Postat av: Fia

haha när du ändå tar up stavning.. så stavas "dum" med ett "M" ;-) Varför skiter du i punkter och sånt, kommer det inte naturligt?? Jag har ibland svårt att läsa det du skriver, men efter lite betänketid så får jag ihop meningarna haha, sötis!

Så du tycker om att låna andras barn va?! Du kan få låna min son haha... from nästa vecka så är han ledig från dagis.. så då är det fritt fram och hämta honom hahah :-D

2009-06-16 @ 11:03:42
URL: http://maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0