kl e bara 06:30

vafan gör jag uppe så här tidigt =O lillan väckte migå sa frukost frukost men på hennes språk da foju foju nått liknande hade ingen kl brevid mig ,kändemig pigg sånu sitter jag här å såmycket e kl !lillan sittermed en halstabblett hon knöglat upp en såndär stark is björn jäääk men hon tog sin macka istället när hon märkte va stark den va..jaha om man kanske skulle äta lite själv? frukosten e nått jag inte kan hoppa över då blir jag som ett härke under dagen  ..idag jobbar jag kvällå sammy ska till sailor in å jobba i nynäs så elaineva söt å tar danie hela dan nästan thanks
ne om man kanske ska skura golven lite nuuu

                                                           see yaaa have a gooood day



                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0