hej å hå solen e tebax

sov till strax halv ett idag sjukt jag vet, trodde jag hade sovit bort hela dan men vi åkte ner på stan å glassade å där kom länstidningen fram chek that out på fre ;) när vi kom hem kom mini på några koppar kaffe och så solade vi, de föll sig ganska naturligt med det här vädret =) imorn back to work men har semester igen v 29 längtar redan !nu sitter emmahär på min soffa nyfärgad i håret för jag ska sätta i hennes löshår på tors då kommer mini oxo å kollar att de¨går bra haha  ja förstår henne !





                                                                      


så liten på jorden


bästa cola


heja heja

taaa inte mitt laaaam






älsklingar


duk  på bordet fint va

jason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0