god morgon

fick sova till halv tolv idag skönt som fan å de ska jag göra hela v tur att man har en unge som kan sova haha igår va jag nere på kvarters pubben höhö de där låter riktigt  som en luffare men de e sköntå bara sätta sigdär å alla hänger ju där ändå så spelar dom inte på maskinerna så snackar man bara lite skit =) vandrade hem vid halv ett i spö regn å skit å piss å bruna ärtor vilket jäkla väder hoppas de blir fint till veckan .men de spelar iförsig ingen roll för jag håller på att fixa danies rum har spacklat å ska köpa färg å måla rosa å grått måste till ikea oxo å köpa ett mönster som ska upp på väggen ..fick ideen av room service en gång när jag tittade å de sitter kvar ...en planerad bio till ikväll med natha å milena om milena vaknar å ser mitt mess ...änglar å demoner står på listan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0