ett inlägg kanske

de va skönt men samtidigt tråkigt att vara tebax på jobbet så klart de fina vädret kommer när man börjat jobba å själv fick man piss väder hela veckan som jag hade semester !kl e säng dags men eftersom jag e ledig nu 2 dar så känns de inte som de är bråttom i sängen.. efter jobbet mötte emma mig ,
,vi gick en promenad sen satte vi os å gungade men jag vart spyfärdig och åt min banan som skulle vart mellan mål istället just därför jag inte klarar gröna lund ,skulle inte komma på tankarna att sätta mig på bergodal banan,fritt fall å allra minst den där extreem!den som lyckas lura mig på nån av dom e bra .ihöjden att jag åker nyckel pigan ,så kul e jag =(
nu ska jag ta en dush å tvätta håret å borsta ut trasslet på skallen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0