dagens slut

happ så va den här dagen slut hmmmm jag sitter verkligen å försöker komma på nått att skriva mmmm öööööhmmm??har städat badrummskåpet som evigt förbannat alltid blir fullt med massa skit !krämer gammla deon som jag slängde ,fattar inte varför jag sparar dom när de typ är en droppe kvar? bunkra in om man blir pank kanske?deo går jag inte utan då springer jag hem igen . .
hur har ni uppdelat i badrumms hyllan?här har jag mest mitt skit överallt men försöker ha de på en sida ,sen har han2-3 parfymer nån deo ,rakhyvel och hårvax ..jag har mitt smink vilket inte e så mycket .för jag har hittat de jag gillar som passar till vardag  .förr hade jag 20 olika foundation å ena säkert orangare än den andra 5 olika rouger osv , nu kör jag lancome foundation lancome mascara vilka jag fått av milena som jag måste köpa nytt nu så jäkla bra märke å de lönar sig att lägga ut lite pengar på bra smink för jag går inte utanför dörren utan smink!hm bronzpuder  e suverän dryg som attan oxo och priset de bästa 


 käkade nyss 2 rostade mackor med köttbullar på, de va skit gott!wilma och danie har somnat på soffan efter en halv film barbis jul saga.
 nu tänkte jag själv sätta på nån film och somna sammy spelar sitt wow .undra om han nånsin kommer tröttna ?nån som e med mig att slänga en boombi den jäkelns brevlåda som uppfann de ???va de ett hot ??jaaaaaa ..

 kalla de va nivill ;)


jag älskar att vara långhårig =)


   latte labanhos mig =)


de vaså kul kom å tänka på att jag tog fram en bok till daniella förut å de står LATE laban och sammy  sa som ingentig -daniella nu ska vi läsa LATTE  laban


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0