bilder

i sitt lilla hus
 








                                      jag gråter av saknad !va tvungenatt ta ut löshåret, dum som jag e så försörde jag ju de ganska bra innan, så de orkade inte länge ..höll på att bli dread loks buhuhuhu sätter in nytt när jag ahr råd känner mig fan inte som kvinna med min lillatjofeng på skallen =/ 
emma va en riktig hejare på att ta bort de jag skrek nog så grannarna på andra sidan gården hörde !sen hör man sammy innifrån -e du flintis nu !!hahah   nee de sitter kvar.. hon hade en annan slags vax i håret som va skit de lossnade  så hon va oxo tvungen att ta bort de men de va ingen match.

killen fick fett med beröm på jobbet you gooo =)  måste ju skryta lite å hans vägar el vägnar ?   va heter de ?
nu ska jag ta en macka med manchar tror inte många av er har ätit de ?
´det är konserv burkar med en gegge i som man kokar i 2 tim asså man kokar hela burken sen blir de som en smet nästan som  den där chokladen man kan ha som påläggmen de e inte choklad de e mera kola aktigt så jäkla gott

Kommentarer
Postat av: Maddeliix

Den där poolen har ungarna åxå, BÄSTA poolen, ingen annan håller så bra som den när dom leker som galningar! :P



Härligt att Sammy har fått jobb igen, grattis :)

2009-06-30 @ 09:44:43
URL: http://www.metrobloggen.se/maddeliixblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0