bara en dag å de e onsdag

ok nu har jag sutit å försökt kolla på 2 filmer men de går inge vidare  ,den första hade dålig text  å eftersom jag inte kan dra datan till bordet så måste de va en tydlig text så jag ser.. så jag började väll pyssla med nått annat nu till den andra filmen wickie park nått ...ja han springer efter en tjej som heter lisa men jag fattar inte varför han springer efter henne om hon e levandeel död?måste ha missat nått i början ...
tidigare va vi på min så kallade jobb intervju de gick jätte bra å han sa att jag va aktuell.. nu vill jag söka mer jobb de va ju kul hahah  får inte glömma gratta emma till sitt nya jobb inom hemtjänsten grattis gumman !!kanske ringer dit oxo å tittar om dom har nått ..men för er som inte fattar så ska jag inte byta jobb el e arbetslös ,,,jag jobbar 75% å vill ha mer..
vi beställde 2 latte innan vi gick på tåget ,kasörskan sa- vill ni ha 2 stora el 2 små lattar ?
hahah de lätju lite kul å jag tänkte heter de så för mig själv?
så märkte jag att hon började flina å frågade samtidigt kasörskan brevid om de heter lattar el bara latte ..?som sammy sa de heter latte bara ..vare sig de e en el fler ....
 tror han gjorde den godaste pytt i pannan idag el så var de röbetorna till som gjorde de ...de val änge sen jag åt röbetor till men de va verkligen gott ,,nu kan man se fram emot när pyttipannan läggs ner i varu korgen de gjorde jag inte utan köppte de för att de e billigt å bra ..men när jag gör de så e de halvklart i frysta tärningar typ  så de e inte konstigt att jag tycker de e äckligt.
.å daniella va ingen höjdare på t banan el jo som mamma ´älskar man ju sina barn men jag tyckte mest synd om dom som ty phalv trötta garvade åt henne när hon skulle dra tag i allas väskor å byxor  de va verkligen proppat med folk jag sa håll i era byxor .. vet själv hur jag oftast bara inte orkar ens kolla på andra barn när dom fular sig i närheten

nu ska jag dricka te å dra på en annan film imorn e de killens tur för arb int   håll tummarna igen om ni trodde de va idag                                     PUSS HEJ

Kommentarer
Postat av: Milena

tummarna upp för sammy!

2009-06-11 @ 12:59:11
URL: http://www.sensualee.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0