sön

nu har jag semester en v till om dom nu inte skulle få för sig att ringa mig från andra jobbet för jag nämde där att jag kan jobba ialf för jag har inget planerat ändå =) men att bara sova e ju heller aldrig fel el jo ,blir de för mycket så har jag svårt att komma på banan igen ...men danie väckte mig vid 9 här ..jag hörde kloku kloku typ så hon säger frukost så de va bara att gå upp och göra kloku då ...kan ju inte låta lillan gå hungrig ..jag e glad att hon äter frukost eftersom de är många som inte har aptit för de på morgonen..bad henne nu rita en täckning åt mig för hon fick ettt helt sånt därr penn sett med färger å kul av tanja men de blir mest bara massa streck på magen å bena hehe idag ska jag ta med sammy på en lång promenad till andre för hans medecin e slut här..
 som  sagt hans adhd är inte kul när de smäller men de har vart lungt än så länge och andre har den samma som han fast han tar den inte. å vi e panka å hans skulle gå på en 700 nu =O får se när han vaknar till liv...
 låter han sova nu eftersom han måste ju gå upp så mycket  tidigare än mig å han såg verkligen fram emot helgen, han va helt slut efter den här v på jobbet  stackare själv skulle jag inte villja ha ett 7-16 jobb speciellt inte inne i sthlm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0