mån

elaine kom upp te mig precis när jag vaknat vi käkade frukost å rull tårta och delade på sista koppen kaffe jag hade hemma sen gick vi till emma å fikade och de e altid lika kul att snacka med henne hon e så förståndig lilla flicka haha sen tog jag med daniella till skogen och plockade blå bär och chido rullade sig så både hon jag å danie e helt blåa nu ,efter etag vart danie grinig å trött el så vart hon bara utråkad för tillslut satt hon bara på en sten och tittade när jag hoppade från buske till buske jag kunde ha suttit där ett antal tim till hennes åkte mest ner i magen å så hittade hon pindel efter pindel...mamma titta pindel,mamma titta pindel!ja  spindeln äter oxo blå bär ...nu sover hon sött på soffan och jag har lite smått panik för resan ....får inte sammy sina a kassa pengar ja då vette fan hur vi göra alltså! ja du milena vi får hoppas att regnar pengar från himlen haha om så vore men men jag e optimisten själv så  jag säger de löser sig altid =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0