håret i än en gång hihi

sitter hos brorsan ,hans tjej har fyllt 19 å magen växer =) brorsan behövde smakråd åt elin som önskade sig mamma kläder  =) de vart en snygg tunika el v  heter och ett par snygga jeanslggings och 2 bh r jag sa tro mig tuttarna sitter under hakan när bebi har kommit för han höll inte riktigt med mig om strl men alt satt som smäcken på henne !de så klart att man kan styla andra men sen när man ska köpa till sig sjäälv då blir de pankaka ..
nån som vill styla min garderob =) ni får fria händer !när jag ha pengar hihi
letar efter en låt som george ochmaria sjöng på onkel här om veckan den va så jäkla bra ochpå turkiska el arabiska !!


                                                                                                                                sötnöjd mamma snart =)


                                                                       
igår satte cassi in håret på mig =) fett nöjd  forewer be svart hårig höhö




ute å leker med morbror och elin



bläää
mammas valpar








Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du svara eller?

2009-07-25 @ 17:22:29
Postat av: Anonym

vem e de som skriver anonymt och vad ska sammy göra me nån bild ?? fattar nada hehe

2009-07-25 @ 18:13:57
URL: http://mia
Postat av: Anonym

är sammy singel eller?

så himla snygg!

2009-07-25 @ 18:26:15
Postat av: Anonym

men haha sammy ;)a fråga honom om du vill veta

2009-07-25 @ 18:41:24
URL: http://mia
Postat av: Anonym

Ska din brorsa ha barn? Fan va kul de visste jag inte.. men när ska vi ses?

Blir ju bara pankaka hela tiden..=)

Vi får höras sen.. =)

2009-07-27 @ 14:36:13
URL: http://jonaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0