tors

satte kl på 10 så jag skulle vakna någorlunda normalt så inte hela dagen rusar  förbi ..natha messade när jag låg å snosade så skönt de va bra då fick jag arslet ur vagnen så vi gick ner till henne vi skulle hjälpa milena med flytten men den människan tar ju priset att sova hahah jag vet du e lite dålig gumman ....krya nuu
fastnade hos natha hela dagen å elina å daniella har roat varandra så gott de går med lite smällar dunk i bords kanten drag i hår osv men dom hade en fin stund då dom stängde in sig i sov rummet å lekte så fint tills daniella skulle rycka bort elinas hårspänne

puss åå hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, jag glömde ringa idag, var och städade hos min morbror och hämtade busskort i skolan o så, glömd helt bort. hehe. va ska du göra imorgon? På eftermiddagen/Kvällen? =)

2009-01-08 @ 21:53:42
URL: http://hammarsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0