resultat

hela 35 rätt på teori "provet" hade jag de jag inte hade läst nu va bilen å miljön så de va jag inte så inne på men de sätter sig=) igår va jag på bibblan å lånade en cd om körkortet oxo bbra va

vill ha haha så söt 


ska snart åka till sandra i haninge natha kommer strax å hämtar mig så jag måste till garaget å hämta daniellas bil barn stol å dricka en kopp kaffe så klart
                     is backa jag bönar ner med barn vagnen

                        hhhaaaiiiii ta i



            va nu  med på bild här !!...


                       hej svej nu åker vi

                                ego måste man ju få vara oxo glöm inte vem bloggen handlar om =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0