prov igen

inna jag börjr läsa igenom övningskörnings cd så gjorde jag testet å fick 47 av 60 jipi 48 hade vart godkänd men nöjd !!!
slutade 11 idag pasade på att gå hem å koppla av lite innan jag hämtar lillan


å jag gjorde feting miss tog brun utan sol den e skit bra loreals,skulle ha satt lite närmare hårbåtten för de vart värsta kanten hahaha så jag har gått med luva å typ gömt mig i busken när jag vänatde på bussen

ser fram emot lör då ska vi på sandras sex party i haninge ssen ut på olerys där hoppas de e drag men jag litar på dig sandra å  du har ju fått stå ut med onkel här så de kan inte va sämmre än de... ska bli kul å se vilka som kommer med milena å sandra e på kanske lista men hoppas de går !!!!!!!vi har ju sä jäkla kul sen vart vi sover spelar ingen roll  ..alla slänger  sig i en hög de blir bra el så festar vi tll dan därpå va hahah

Kommentarer
Postat av: Emilio & Micaelas Mamma

Hejhej!

Jag pratade med läkaren om det men han fattade nada så jag slutade gå hos honom. skulle vart där igår men avbokade tiden för han tyckte bara jag skulle ha zoloft men det vill jag inte.. Han var skit trög.

Men iaf ska till en annan läkare om ungefär 2 veckor (tror jag det var) så får vi se vad hon säger iaf :)..

Läkare är sååå tröga jämt.. man måste tjata ihjäl sig..



hur mår ni?



Läste att ni inte hade nån bil, har ni sålt audin?

2009-01-22 @ 18:28:30
URL: http://www.metrobloggen.se/maddeliixblogg
Postat av: Anonym

ne den står avstäld i garaget men han ska försöka sälja den nu behöver en kombi .. ok ja än har jag inte vart med om nån trög läkare fick en bra direkt =) oki men hoppas du få dom hur mår barnen da ..

vi e friska här

2009-01-23 @ 07:26:00
URL: http://miasdagbok.blogg.se/
Postat av: Emilio & Micaelas Mamma

Jodå denna läkare har jag pratat med tidigare men bara via telefon och hon verkar suverän så jag håller tummarna :)..

Här är barnen friska peppar peppar.. Dock väääldigt trotsiga ;)..



Okej, jobbigt utan bil när man har vant sig vid det :(. Tur att ni har buss såpass nära!..

Kram

2009-01-23 @ 12:27:31
URL: http://www.metrobloggen.se/maddeliixblogg
Postat av: Sandra Jonaeson

Kul att ngn uppdaterar sin blogg varjefall =)

2009-01-26 @ 19:52:53
URL: http://sandrajonaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0