ons

härligt ledig 2 dar enligt nya schemat .. försökte haffa natha imorse men hon hade redan åkt tilll sandra får skylla mig själv vaknade 12 hahah 
 gick ner till dagis för att skriva ner mitt nya schema så ringde claudis å frågade om vi hade kvar gå stolen va inte säker på om vi hade kastat den i flytt ruschen men lovade att kolla ,så hamnade jag hos henne ,vart fika å ett GIVANDE samtal heheh =)
har ju inte sett mycket av lilla leila får bli oftare nu va hihi

*AVBROTT AVBROTT*
varför blir ungar så extremt griniga innan dom somnar så dom nästan somnar sittandes


nu är de lungt här i huset diskmaskinen rullar å jag har gjort en kopp kaffe å spanar lite på datan sköönt


nån annan som tycker de e super kul när vårens alla kataloger kommer jotex ellos hm josefsons jag bara älskar att blädra i dom å kolla alla grejer !! och jag tror jag ska skaffa ett par panel längder till köket som jag alltid vart så emot ... så svårt med gardiner när vi har så små fönster då va de lättare med gardiner när vi hade stora fönster


här e leila ialf lik sin pappa upp i stora dagen

                                                                   spännande vart ska vi !!



     lilla Leila sötis






Kommentarer
Postat av: Sandra

Va skönt med ledigt:)Är du ledig veckan ut då elr? Kanske kommer över imrogon om jag är bättre o tar en fika om du vill:) kramis

2009-01-07 @ 17:15:17
URL: http://hammarsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0