ok e de så du vill ha de ;)

ok nu e natha i dushen nu vill jag bara passa på att säg att jag nästan vart tvingad att sova över här igår så jag hade inte så mycket att välja på!!!
 nä då ,skoja hihi  å mina pankakor va fan så mycket godare än hon förklarade !;) sitter här med en gnällig daniella somvill åt mitt kaffe å en elina som halv hänger på mig ! 
igår hade jag ialf va jag tror en blogg ångest atack men de gick ju över huh nu sitter man å bloggar igen fattar egentligen inte vittsen med de ojoj va jobbigt !
idag ska vi ner på stan å träffa sandra h =) å ta en fika  riktigt skönt har vart ledig 2 dar !
här e lite bilder från igår ialf som ni säkert redan har sett i nathas blogg







 






Kommentarer
Postat av: heidi

Men åhh daniella är så otroligt fin! Har säkert sagt det typ 10000 gånger redan.. hehe men man kan inte titta sig mätt på henne!

visade min snubbe bild påå daniella oxo. ja ba kolla vilken otroligt söt unge hehe.. Han tyckte förstårs likadant=)

2009-01-16 @ 20:11:15
URL: http://heidij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0