körkorts pluggandet igång

japp nu har jag fåttt boken har redan läst  200 sidor !!stolt !!jag ska jag ska jag ska ha de ..
 kom precis hem kl e 23 har jobbat å slitit nä kanske inte så mycket slit hehe sitte rmest å dricker kaffe haha så nu e jag hyper ska försöka lägga mig så jag kommer upp imorn ..här sover hela huset daniella ligger i sängen med flaskan halv äten ,å sammy ligger i soffan ,antar att han somnade till filmen han kollat på för tv skärmen e svart ,,,,

imorn ska bli en spännande dag ska på en hmm om de e föreläsning el  info dag vad man nu ska kalla de om att starta eget =) japp ni ska se vad vi har för  planer jag natha å sandra h tänker inte avslöja nått här men kan  verkligen se hur de skulle rulla på men vägen dit e grymt mycket jobb å slit

NATTI FÖR IDAG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0