fredag

hej hej kom inte så långt idag va helt haypad efter jobbet  va sååå sugen på ett stamp men så klart för att jag vill gå sååå finns de inget i hela jäkla stan =(  
sandra kom å hämta mig i sin röda lilla bil efter jobbet =) tack för sjussen gick ner å hämtade daniella på dagis å hem till os å fikade sen åkte vi till henne för att se om nått händer osv fick se deras katt som jag nu döpt till skrott nisse den e  så jäkla söt ser ut som den kommer från gatan hahah toffs misse


sandra fotade bimbos nya kärra



ialf vi kom inte så långt idag de va ju ganska skönt  de med för vi vill så gärna åka på en utomlands resa när jag fyller i mars å måste verkligen spara varenda kr om vi ska komma nånstan

puss ho nu blir de film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0