tisdag

vaknade av att lillan gnällde  när ja väl orkade ta mig upp sprang jag på sammy som redan va i full fart med  henne till toan hon hade lagt en stooor blaj fattar inte va de e ,ena dan spyr andra skiter . hon har blivit så smal märkte jag när jag lämnade henne på dagis men hon e ju pigg för övrigt så jag hoppas hon äter ordentligt på dagis 
 
tog en liten promenad med chido de e så fint väder nu ska jag plugga lite på bonniers  å dricka kaffe börjar 3 idag . killen ligger däckad på soffan med mag ont fortfarande han har skitit i 6 dar vårdcentralen bad honom att avakta nån dag till stackare

i helgen e jag skit sugen att gå på sesto cento el hur de stavas rave i  bromma skulle va skit kul !jag natha studsa loss får inte glömma sandra med =)

skulle boka hytt till monday bar silja men shit alla hytter va redan slut ändå e den ända in i mars =((((( 


ja e såld på peppar salami å sura viner gum jaaamii

tur att jag å natha fixade träningskort igår så nu kan jag äta med gott samvete =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0