mån

sitter här fortfarande sjuka så jag har framförallt inte kommit iväg till gymmet med natha, först va de dom som va sjuka så fick jag vänta å nu e de vi så nu få hon vänta de e nog ment to be att vi inte ska träna  men jag måste verkligen, känns som jag har en 70 årings kropp  "ishiahs" å värk i ryggen å bena  .
igår va jag på rusta med brorsan köpte färg på k rauta å en klä hängare till hallen som  JAG  fick borra upp va tunga dom e borr maskinerna men nu kan jag de ,sen målade jag halva shablonen i bad rummet vart lite snett men de spelar ingen roll hade så jäkla tråkigt ..nu ska jag passa på att springa ut med den jäkla hunden som inte kommit iväg. som ni kanske hör sa ,,,ja ,,,jag har mens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0