lör

igår spelade vi lite biljar å¨onkel de va kul börjar bli riktigt duktig bollarna åker inte upp i taket längre
sen gick vi till milena några tjejor sminkade hennes vän ida som trodde jag öste på men de gjorde jag ju inte de vart fint men hade gärna öst på mer heheh .kvällen vart halv lugn för mig när man har en kille där hemma som pppppiiiiiiiiip............!!!!!!!!! så jag vandrade hem vid halv 2 tur de att de e så nära bara gård emelan för den som inte vet ...nu  sitter jag å e skit piss här å sammy sover på soffan som tur e för jag har ingen lust alls att prata med han ....som jag brukar säga ingen dans på rosor altid

kollade på in her shoes med cameron diaz hon e het hahah

ska sätta på en ny film nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0