Helgen

Tack för komentarerna ! Kul när ni skriver . Mia e de du tholin? Va kul att du känner familjen hon hamnar hos dom hämtar henne igen på tis :) bara hon trivs där hon kommer så kan ja må bra . Ja sandra de skulle väll va med en vove men ja vet ni e mycket upptagna :) milena vill du veta va ja gör haha ja sitter faktiskt i badet just nu känns som ja inte dusha t på en v haha typ på har en fet inpackning i håret så la ja i oliv olja får se om de gör nå susen . Sammy har vart med daniella hela helgen känns de som ja har jobba å hunnit göra både ditt å datt . Va har du själv gjort milen kom å snacka om upp datering va ! Smile ! Får ses i v igen du måste ju få de där av mig så du blir baby face :) . Ny v nya bekymmer haha ne de e väll de sista som ja har nu men när man har de som bäst så har dom ju en förmåga att dyka upp sa rolig va ja Love you mina vänner ni e allt för mig smörgi ja vet haha

Kommentarer
Postat av: milena

Feet me smööriig duu är...but me fall for it ;) love u tooo !! jamen pallar liksom inte skriva nått ,de kmr ..de kmr =)

klart vi måste ses , alltid lika kul.

herreguud ja e heelt lost visste inte att man kunde ha inpackning till håret de låter mysidgt att testa ..om man nu kan säga så :P

jag va ute igår med malak o ida :D supperdupper kul ja va såå full hahah ;) spydde lite o grejjer hahah

o idag är de myspys me killen häraa dåå det tycker jag om :D fast ja vill nog bada jag med de såå kul ! juste imorgon så hänger ja inte med till gym grejsen för jag ska börja träna på sydpoolen :D gjorde en liten deal med mamma , skööönt!!

hur går de med teorin föresten?

god natt sov gött puss

2009-02-01 @ 22:37:24
URL: http://sensualee.blogg.se/
Postat av: milena



du har sånna där jobbiga bokstäver man måste skriva för att skriva i din blogg så jag skriver här





milena nu tog du priset i tröghet vet du inte vad inpackning e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

de e en burk flaska el tub med en gegga i som ser ut som shampo fast de ska vara i längre hahahah

du förvånar mig ibland hihihi



de låter kul !!altid kul när man har kul de där lät bra va heheh pösss

2009-02-02 @ 09:54:02
URL: http://miasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0