snö snö snö ett jädra tjat om snö men de e ju så fint

stälde kl på 10 för att vi skulle åka pulka snosade ett antal gr men till slut fick jag en mob i skallen å ni kan ju gissa av vem =)
trodde emelie hade dissat mig ,så jag gick ut på gårn å åkte pulka med danie å hej va de gick men hon tyckte de va roligare att se mig åka i backen än åka själv .vid 11 vaknade sjusovaren så jag knatade till väster gård å mötte upp henne å en kalufs heheh de vart en promenad till backen ett åk lite snack sen va de hem igen för de va så satans kallt å danie va redan hungrig ,men tack för åket ialf hihi får sätta på os varmare nästa gång =) nu sitter jag hos grannen claudis å e barn vakt ,leila å danie leker så fint =) å anthony sitter å kollar tomm o jerry !! känns som kl e jätte mycket men den e ju bara 17....lite extra jobb imorn innan dess blire väll fika hos emma kanske i call you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0