mys vi har bara lite mys mys mys i vårt hus

                                                            

har precis lagat fisk å kokat ris till fisken å spagetti till kvarvarande köttfärssåsen från igår .. danie tar hand om sin lilla docka som om de vore hennes riktiga bebis ... ska snart till jobbet ,när sammy kommer får han köra mig hoppas han kommer snart vill gärna va på jobbet lite tidiare om jag kan för att hon stälde upp så jag slapp vabba vilket jag aldrig gjort .men med detta väder så vet man inte hur lång tid de kan ta

imorn kommer chido de ska bli skoj , ska rota fram pulkan som jag fick låna av claudis förra året men apropå de såå kanske den i källaren står kvar det är en som legat där utanför hela året ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0