lite uppdatering från dagarna

har inte riktigt haft lust att blogga ,intressset svalnar känns som man sitter å gaggar om samma sak hela tiden då kan man väll lika gärna ta en samanfattning om allt en gång i vecka heheh jajaja  ifredas va de jul bord med  jobbet på torekällberget ,skit fin å super kul underhållning =)
 

i lördas va de utgång med några av tjejorna de va födelsedag för nathas  klass kompis ,smörgås tårta å gott bjöds de på =)
 vet ni vad vi har här hemma ? jo faktiskt en jacucci hur de nu stavas hel lyxigt ju =) men den e lite liten så jag står i valet om vi ska instalera den el ha den för ungarna på balkongen hahah  har lovat sammy att tvätta av den så de måste göras när jag skrivit klart detta inlägg  annars blir han tokig räcker med att jag glömmer allt annat här hemma . imorn blir de  mys på stan ..har en klängande apa som kräver all min uppmärksamhet just nu 
                                                                                                                                            l                                         
                                                                                                                                            l
                                                                                                                                            l


                                                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0