hej alla glada vilket jag hoppas att ni e

känner mig peppad  inför jul 2 påsar julklappar klara kanske blir lite mer att slå in imorn =)
har ni nångång hållt på att tappa bort din vänns hund ?
de va precis va jag gjorde ! jag va så rädd å tårarna va inte långt ifrån , stog i skogen med cassis valp troja å chido å dom busade å inte trodde jag troja skulle lämna chido ,tel ringer å jag pratar en minut å vipps e hon spårlöst borta jag får panik danie skriker  å står i snön å vägrar gå ....vafan ska jag göra jag springer runt som en galning å ropar ropar ropar nej ingen troja ,ska jag springa upp å lämna danie till  grannen å leta vidare el vafan ska jag göra efter 5 min kommer en turk med henne =) å hej va glad jag blev å tackade för fullt till denna persson gissa om jag va lättad hon hade sprungit in på gårn antagligen till cassis port ..
 
på jul dan blir de bastu förfest med tjejerna sedan nynäs där sammy står i baren =) yeyey her we come sailor .
nyårs klänningen e spikad som jag la undan idag för jag vet att de kommer va proppat på stan imorn , då blir de shopping med cassi å emma å lunch på nancys sedan kommer jennie efter jobbet sen pulka med milenixen hoppas jag heheh  hade verkligen glömt hur kul de är att åka pulka man blir ju som 2 år igen
fyndade spelet rappa kalja på second hand affärn nere på stan 50 rea de e fett kul spel =) 

nu sk ajag vinna en sak på tradera sen dushen å film .min kväll när huset nu sover =)

                                                     god jul på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0