du e så tråkig

hej blogg !du e så tråkig att jag kan spy på dig men ändå så har du en jäkla kraft som gör att jag måste släpa mig  hit för att skriva ett så onödigt inlägg men jag bara känner att skriver jag inte detta så kan jag fan i mig inte somna
ialf, idag va en mycket roande dag på jobbet och jag fick lära mig massa nya saker *not * men jag älskar mitt jobb ! vad vore the oldies utan  mig å os andra inom vården ...VA!"?

Jag har en huggande stickande kännsla i tyo ljumsken nån som känner igen detta å jag e inte gravid och det är inte för att jag har äl och det är inte för att jag har den där snurran i muttan nej de känns som de e nått i vägen, vet ej  om detta är i tarmen hahah el i de underbara undergångarna ? jag måste gå å undersöka detta för nått e fel å det har pågott i nått år av och till .. dom får väll trycka upp en kamera i arslet på mig    JÄÄÄÄK el nått 
kl e för mycket nu ska jag försöka sova imorn e de kort dag sen får jag se vad som händer =)


                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0