tjabo

sitter här hyper och halft utråkad ....ne då skönt med en lugn fredag har jobbat hela dan =) tiden gick snabbt ,sen gick killen ut med sigge de bjuder jag på för de e lungt å skönt här hemma å jag kan ju blogga ostört å sätta upp lite ego bilder hahah hööhöhö skit kul jag har ne men i brist på annnat tar jag nu en bild på mina nya shoes haha ok nu ska vi se hur jag ska vinkla detta med webb kameran hahah 
                                                      

jahapp har hört den där jäkla snubben på tv kakla nu i 2 tim  nå komiker på 5 gaah nej inge kul har kollat lös hår på nätet men jag har inte glömmt att jag å natha har tummat på att jag ska klippa mig kort kort kort hihih och hon med om jag gör de =) fett kul ni kommer inte känna igen os hehe imorn hoppas jag på tennis med natha å leif skit kul =) ringer imorn när jag vaknat be waky paky  asså nu e jag så trött så jag bara blajar massa onödigt och vill ni veta vad jag e sugen på mysli å fil hoppas hoppas killen köppte mjölk för fil tror jag inte han har köppt men mjölk dricken han själv typ 3 liter om dan de e ett måste här hemma ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0