sön..va sa du ?

lee och danie väkte mig kl 11 då ville dom ut i parken ,de va bara klä på sig göra frukost å ta med i parken de de va mysigt .från ingen stans säger danie helt plötsligt va sa du hahah va jag skrattade jag sa va sa du då sa hon va sa du å hon fortsatte säga de  för hon märkte att jag skrattade ,,de va en HEL mening ju, jag vart överlycklig ´! nu går munnen i ett på henne när hon har lust ialf =) nu sitter både lee å gina härå bråkar om vart sladden ska vara till datan å vem som ska havilken å vem kan vad osv man märker att dom e kompisar hahah .gina sitter med danie i knät så snällt tänk om man hade  3 stora tjejor hhihi
nu ska jag plocka lite här hemma ,sammy sover ,han va i sthlm igår vet inte riktigt när han kom hem ,han försökte säga nått till mig igår men jag kommer inte ihåg vad bara att jag svarat mmm mmm mmm  inte lätt å prata med en sovande ..


Kommentarer
Postat av: Milena

hahahah skön daniella är :)

2009-08-16 @ 15:32:22
URL: http://sensualee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0