ser att ni e här å läser hehe

vill ni veta vad som händer hahah ja inte mycket kan jag säga har som sagt tagit lite extra jobb under semestern men imorn e jag ledig fram te mån och tis  på fre va de tänkt att vi skulle till sydpolen dom har ju nått kul där ute som jag bara sett på håll från kanalen men jag tror de e nån slags hoppborg för ungar ,men där kan ju jag oxo hoppa =) tänker göra ialf hahah de e ju skit kul !!natha var e din mob ska du med på fre =) å milena din plumpa va göru =) sätt på dig trosorna nu jaja
imorse vaknad jag av att daniella trycker ur te från en te påse i mitt hår så jag vart helt dyng blöt ihåret , sammy hade gjort frukost till mig på sängen tydligen ,
för han va uppe redan vid 7  jag vaknade å såg att danie satt å käkade upp ena mackan å jag halv sov och åt den andra hon gav mig .va snällt att hon inte åt hela min frukost hihi ..de luktade så gott de va toast !när jag vaknade senare förbannad av allt te i håret så va de smuligt å blött i hela sängen så jag vet inte om jag vart så glad för frukosten  hahah jo de klart jag vart men i stunden vart jag riktigt arg å har än inte hunnit dusha ur de .de gör jag imorn

nu vill jag göra om min blogg så man får lite lust att skriva ...

nu blir de nån film med killen hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0