ons

tjohej vaknade idag lite innan 11 då hade danie i vanlig ordning rotat fram, imorse va de  choklad från nånstans, hade sol hatten på sig och  helt brun runt munnen å ,när vi hade fixat os åkte vi ner till skatte verket å jag skulle hämta  mitt legg ..fel papper men om din mamma kommer så får du hämta ut de jaha de va bara ringa ner henne som tur va så va hon redan påväg ner så jag mötte henne på telge huset hon skulle panta sina burkar å för de vart de en glass till danie hahah fattar  inte att hon orkar gå å sammla dom där burkarna de e ju inte så att hon behöver d heller....men men

vi fortsatte till skatteverket å jag fick mitt legg va grymt de va typ lime grönt i vita skiftningar helt anorlunda de vanliga,sedan plockade jag upp gina på vägen å vi fortsatte till banken men på vägen va jag bara tvungen att gå in i second hand affären hittade 2 snygga tröjor jag lovar dom va skit fina men jag köppte dom inte för jag orkade inte gå tebax efter banken ..så klart danie la en blaja inne på banken å de va lagom många nr att man inte kunde svänga in på en toalett så de va bara pina sig egenom när hon sprang där å spred doften i hela bank salen kändes de som men vafan de e ju bara barn ..

sedan åkte vi till willys där jag handlade för mycket känndes de som men de va bara behövliga grejor som blöjor å välling *med massa mera* hahah hörde tanten bakom mig i kön - 
ska hon verkligen bära hem allt de där? 
hahah tänkte jag ,jag kände mig som super women. de klart jag ska! va e problemet man klara allt bara man vill de va  bara hänga allt på vagnen  å kånka till bussen  vi väntade på 762 som går ända hem skönt men mindre kul va att mensen så klart skulle komma tur som va att toa pappret låg överst  så jag rev en bit och stoppade...ja ..där ja..hahah va hade jag att vällja på lixom de va ju tomt på bussen oxo hihi

                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0