kantareller

kl e 20:00 och vi har lagat potatisgratäng å kantarell sås .vi va i kantarell skogen några tim men de vart inte så lyckat jag tappade bort mig ensam i den jäkla stora skogen ,fick panik å började springa så jag sprang nog förbi hälften men mitt i allt springande sken en stor kalle upp å den tog jag sen fortsatte jag springa fy fan vilken panik jag hade å sen började jag inbilla mig att de stog både en björn å en älg som jag skulle behöva brottas med men de ända jag stötte påv a en skit stor myr stack  ..
sen kom jag till tornet ni vet därman skjuter ifrån el kollar fåglar jahap e jag här igen har jag sprungit i cirklar de e ju typiskt skräck film haha men när jag gick upp där å kollade utsikten såg jag en väg nedan för allt höga gräs å buskar så jag dök ner där å hulkade mig fram men jag hade ingen aning om vilket håll jag skulle gå men efter 2 kurvor såg jag sammy å gina och jag hade precis tänkt gå tebax till några byggarbetare å fråga om jag kunde låna tel hahaha dom va typ lika vilse som jag men sammy ba men jag viste vart vi va hela tiden hahah yee right hihi nu ska jag njuta av den lilla portionen de vart utav svamparna =)


Kommentarer
Postat av: Fia

haha rolig du är.. men visst får man lite panik när man tappar bort sig så, väen om man vet att man förr eller senare kommer hitta hem ;-)

2009-08-17 @ 11:42:01
URL: http://maximilian06.blogg.se/
Postat av: Milena

hahahahahahah flummig? :P nä men shit va läskigt ändå jag har säkert börjat tjura hahah och skrika!

hhah orka va sammy :P LOL

2009-08-17 @ 20:51:22
URL: http://sensualee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0