ingon ingon

hej hej har precis vart ute på en promenad med danie å rastat chido då hittade vi masssa lingon några mogna  å danie sa ingon ingon å hallon de va smaskens man ska ta vara på naturens godheter ..när jag hoppade in i hallon busken  skrek danie till å sa pindel pindel å gall skrek jag tänkte ok hon ser en myra  hon har inte riktigt lärt sig å skilja på myggor myror å spindlar .allt e pindel för henne men när hon fortsatte skrika så ser jag att de satt en jätte mygga på hennes lilla näsa åh gumman jag förstår att hon vart rädd den måste ju se ut som en jätte för henne men jag ser att den inte hunnit sticka henne då  hade de vart ett mygg bett på näsan ...nu ska vi snart ut i parken  jag måste bara dricka min pulver latte som jag köppte med mig te jobbet igår hihi jag har nog hamnat på skönaste jobbet alla unga tjejer å så härligt gäng.. den syndiga múslimen,  galna rödhåringen ,söta djurvännen osv hehe

my outfit today-tennis tshirt å kjol



                                                              

                                                    i want tooo shooop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0