god kväll mig själv

kl e 20:30 kom precis hem från en skön kväll i parken med sammy och lillstumpan ,tidigare åkte jag å natha runt e deras super snygga bil =) jag tycker ialf den e skit tuff inga bilder blää vill ha kamera men men hon skulle köpa regn ställ till elina och de hittade hon på jober .först svängde hon in till jysk å de, jag tänkte jaha skule hon inte till jober hahha  sen kom hon på sig själv och tillomed elina skrattade åt henne ..haha de va faktiskt kul!

nu har danie däkat på min axel hon pekar på min axel att nu vill jag ligga på din axel så sött .åkte förbi skopunkten mmmm rena paradiset hittade massa ur snygga skor el så vadom bara de för att jag inte hade pengar till att köpa alla skor hahah de brukar ju va så att när man e pank så hittar man allt men när man väl ska till skott så hittar man inget kanske därför allt e så fint när man inte har pengarna ...
ok älskling kollar du nu så ja , jag köppte ett par skit snygga stövlar för 149 kr !!! rena dröm priset.hittade ett par till natha för 99 kr!! dröm pris där med !!!! så åk inte dit nu alla som läser detta å köp upp mina skor =) elina fick ett par kängor hon me d.
planerat en kryssning 11 mendez spelar yee den ska vi iväg på !!vi ska !!jag natha leif sammy sammys mamma beordrade jag spika de, hon e super skön resten får vise vilka som vill med !

                                             nu ska ätas å kolla nån film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0