brassa brassa mandel massa

i brist på annat så har jag legat på balkongen å solat ,danie har lekt med anthony men dom e inte mycket för att bada i den lilla bassängen ..dom satt å ritade men de slutade med att dom kastade pennorna och kritorna på golvet sen hamnade danie i backen med bak huvudet  ajaj ..vilken jäkla skit sommar de här e säger jag bara så jäkla besviken får se om de blir stor fest på fre då natha kommer hem från stugan ..
just nu sitter jag på golvet för jag fick inte vara i närheten av när sammy försöker uppfostra danie när hon spelar teater och gråter å sedan skrattar för att hon inte vill äta sin mat å då ropar hon på mig å tror jag ska rädda henne ...sammy hittade 5 mjölbaggar bakom byrån fy fan dom har lyxat på ett smörgås rån hur länge som helst ser jag! uuuäääk
snart ska vi ut i parken sen sover ungarna gott
idag åkte chido hem å de vart en massa polska ord när eva kom och hämtade henne sån kärlek mellan dom hahah =)
de va ingen höjadera att ha med henne på stranden igår men hon fick bada å sprang efter pinne i vattnet.de va smokatt på stranden ..sen kom en kille i 11 års åålder å sålde glass !de tycker jag va en perfect ide att tjäna lite pengar på och vi köppte 2 pigellinisar .sånt borde dom ha oftare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0