bekräftelse el bara allmänt ego ?

alltså nu till frågan varför man sätter upp ego bilder .killen å jag hadde en het diskusion å han fråga varför sätter du ut sånna ego bilder ?
de e bara för bekräfftelse sa han ! ok men för de första e de min blogg ska jag sätta ut bilder på kalla  anka då e? och alla som känner mig vet att jag har stora problem med mitt hår å så ska vi inte snacka om hur jag ser ut när jag vaknar !så när sminket e på å jag har en god hear day så tar jag gärna en bild å sätter upp att hej här e jag idag känner jag mig fin haha ok men du fattar va
.vafan e problemet med de !han sa du vill bara att folk ska skriva till dig ...men hallå då hade jag slutat blogga för länge sen de e ju inte så att jag får ens 5 koments ! haaaalååå
så nog skulle jag väll i så falla kalla de allmänt ego för min del ! själv tyckar jag de e skit kul att kolla andra tjejers blogg om dom ser bra ut sminkar sig fint  klär sig snyggt el nått så kollar jag gärna ,då tänker jag inte fan vilket ego hon e sen finns de ju egon och EGON.

nu ska jag försöka få tag på cassi å se om hon ska med till systemet å ta en fika =) hej hej nu får ni en ego bild till här hahahah ne då skoja bara


Kommentarer
Postat av: Fia

haha söta ni är.... men allvarligt så förstår jag.. vi har väl haft en snarlik diskussion här hemma. ;-)

2009-08-14 @ 13:08:56
URL: http://maximilian06.blogg.se/
Postat av: Sammy ;)

pfffftt enbart bekräfftelse men det e min åsikt då jag oxo vet att "DU" tänker MKT på vad andra tycker och tänker...

+ att du sa jag har fått barn blabla och har en fin kropp kan jag inte få visa det!?

ser du hur det låter :P

du brukar vara bra o få det o låta på ditt felfria sätt..



visst att du sätter en bild med ditt hår men alla bilder ser likadana ut, olika kläder och tidpunkt bara :/



trodde du inte jag skulle svara om min åsikt va ;)



/puss

2009-08-14 @ 15:48:04
Postat av: Anonym

hahah de bra gubben =) mer sånt =)

2009-08-14 @ 16:28:10
URL: http://miasdagbok.blogg.se/
Postat av: Fia

Njaa, vi kom inte fram till så mkt mer än att vi faktiskt har olika åsikter om saken. Men han är väl inne på ungefär samma sak som Sammy. Att det är en sorts bekräftelsepryl, och att vi tjejer ofta har det.



Sen så har vi väl en aningens olika integritets gränser. Han är mkt mer privat än mig och väljer verkligen till vem och vad han delar för info.

Jag har dock valt att aldrig nämna hans namn i bloggen, visar heller inga bilder på honom osv.. och viss info får/kan jag inte dela med mig av pga säkerheten för vad han arbetar med.

2009-08-14 @ 18:44:57
URL: http://maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0