soligggg lör

vi vaknade halv 9 här i huset sen åt vi frukost å jag drog med sammy å daniella på en promenad ut i parken de va jätte varmt å skönt så härligt när man bara kan sätta på sig en tröja å ett par flopps !!!

 

                                                                                                    trötta el
                                                                             







                                                                             



                                                  


                          




                                                                                 









nu ska jag ut å sola å äta innan jag drar till jobbet

Kommentarer
Postat av: Fia

Massa bilder, va kul!! =) Jobbigt för dig att jobba nu när det fina vädret har kommit. Om du är ledig eller börjar sent nån dag, så kan vi kanske ta en fika på stan eller ut i lekparken?!! Eller kanske bara en promenad, så skönt att gå. Jag har precis börjat gå en sväng runt Scaniasjön :-) Hoppas förresten att ni haft en trevlig påsk, Kram

2009-04-12 @ 00:16:14
URL: http://maximilian06.blogg.se/
Postat av: Anonym

a tänkte på de ,de kan vi göra ge mig ditt nr här e mitt 0765648756 jo påsken va inget speciellt de här året .hade ni de bra?

2009-04-12 @ 10:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0