rolig kväll med tjejerna

   bilderna får tala för sig själv =)
 
men en sak måste jag skriva här bara för att vara jävlig en liten insident ..
vi e utanför natha å jag å milena  står å smusslar i busken fråga mig icka va vi gjorde där haha ,men så tar milena upp nått vitt å jag tänker vafan e de där? jo de e hennes  vita små spets trosor som hon inte han sätta på sig när vi fick så brottom till natha som ringer å säger att hennes vin flaska snart e slut att vi måste jalla os dit hahaha gissa om jag garva

milena glöm inte trosorna nästa gång el kanske lika bra att du går utan .hade vi inte en anna insident med dina trosor en g oxo hahah do you remember


 måste ju bara visa hur fin jag e i milenas brillor ska se oberörd ut men jag vet ju mycket väl att hon e där med kameran  hihi




ok alla leka med nathas brillor !!!




        
                                                                                                      ute på krogen å glada
 


   håll balansen gummman!


 


                                  


         
                    sofia  här har du =)




        


Kommentarer
Postat av: Fia

Usch, vilken hemsk bild på mig.. gigantiskt leende och vilka ögon!! Men, men.. det bjuder jag på..

Hade ni trevligt i fredags, blev det någon efterkaka eller raka vägen hem?! Vore kul om vi kunde gå ut tillsammans nån gång, med hemmakaka innan.. dock så lär det dröja ett tag till nästa gång för min del. Med tanke på att lilltjejen ännu inte är så stor... Kram!

2009-04-06 @ 01:41:42
URL: http://maximilian06.blogg.se/
Postat av: Maddeliix

Hej,



ni såg ut att ha haft skitkul! Jäkla synd att jag inte kunde följa med.. Men nästa gång kanske :)..



Du passade ju sjuktbra i glasögon, kanske dags att börja se illa så du får ha dig ett par :D, hehe..



Vi ses på onsdag.. vi hörs av ang tiden..



Kram!

2009-04-06 @ 09:25:43
URL: http://www.metrobloggen.se/maddeliixblogg
Postat av: Milena

hahahahahahahahahahahahahahah Blää pårejjj !!

ja jag minns ;) mycket väl.

2009-04-06 @ 12:23:54
URL: http://sensualee.blogg.se/
Postat av: Ida

ooh sjukt snygg i milenas brillor :D passade dej mkt.

2009-04-14 @ 15:25:50
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0