lördag fortfarande

idag gick tiden ovanligt fort men de e väll för att jag väntar på natha å milena som skakomma snart el om etag ialf jag  sammy å daniella gick uti parken å mötte  fam  nordquist  med andra ors emmacrille casper å leon dom hade med sig kaffe  vi bor ju i ett jäkla drag hål vet ni som bor på mynt el barr de blåser rätt igenom emellan husen å där e lekparken  så vi satte os på dagiset längre ner å kröp in på deras terass där dom har bord

där dukade vi upp kaffet å de första jag gör ,häller kaffe över hela bordet ,,hur skulle jag veta jag känner inte din termos =O  ungarna lekte å de va lika roligt att leka med fru nordquist

de här e bara FETT skönt måste jag säga hahah daniella har somnat  maten e strax klar å brorsan kommer med fika  strax å sammy e med leffe på elgiganten el va de va ...

                    



    fru nordquist  för den som vill veta


               pappas stolta köp passar äntligen





          leon i full fart


            en bild på lilla snurpi saga








                                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0