lördag å en lyckad grill kväll

hej hopp måste bara ta en cigg innan jagbörjar lägga upp lite bilder ska spana in i fias kök tror de e dit jag ser in om ni har en såndär stor solfjäder på väggen i köket så brukar jag se dig där hahah

helt öde å tomt på balkongen efter allt stohej =( men tack för att ni kom mina underbara vänner

vi grillade å hade de jätte mysigt sen drog milena å natha ut å dansa å killen på nån bil träff natha ringer mig mitt i natten å vill bli sminkad va troooruu  de blir ob tilläg hehe nedå haah  hon vart jätte fin =)



  ok kilarna har kul








   my litle skin head  =)


   sandra försöker locka på barnen men de ser ut som hon får sitta där själv haha


    nånälskar mina brillor

Kommentarer
Postat av: Maddeliix

trevligt ni verkade ha :).. Gott det såg ut med grillat avuuundsjuk

2009-04-26 @ 16:06:49
URL: http://www.metrobloggen.se/maddeliixblogg
Postat av: Fia

Haha.. nää vi har inte en solfjäder i vårat kök..så du har spionerat på fel familj ;-) Men du ser nog vårat köksfönster..typ gråa gardiner.. men det är nästan alltid lite fördraget pga solen... Vi grillade också i dag, grillspett blev det, mums!!

Vi har ju också stor balkong, men er ser skönare ut eftersom våran är mer avlång... får ses för en fika, sol och skvaller på er balkong nån dag, Kram!!

2009-04-26 @ 22:51:19
URL: http://maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0