hej hej allesammans

idag e jag ledig sen jobbar jag 7 dar i streck jäkla.... som inte kan sätta in mig på normala arbetstider  som jag sa förut .jag sa jag har inte schemat framför mig men skulle uppskatta om du inte satte in mig 6 dar i streck  nedå jag har ditt schema här . m jag kommer hem å ser att jag jobbar 8 dar istreck å sedan ser jag 7 dar i streckkk!!!!!!vafan e problemet du har tagitett ansvar å bli chef för de betyder de inte att jag inte vill jobba arslet av mig nå jag ringde om dom 8 dar å fick de ändrat ..de 7 dar såg jag senare å orkade inte ringa igen ....nog om de den som inte fattar så e de så att jag e 25 % övertalig å de e ca en arb i v som dom måste placera mig..

nåväll idag va jag ledig å hjälpte elaine att köpa flyttkartonger vi åkte redan efter att vi lämnat barnen på dagis kl nio så tog vi bussen till öb åhh de e ju så kul å gå runt där å kolla såg massa söta troll å grodor sånadär man kan ha på ballkongen men de köppte jag inte köppte däremot ett lek fiskespö  med tillhörande fiskar så daniella kan fiska i badkaret hehe 
några flytt kartonger fanns inte där så vi åkte snabbt vidare till ica maxi å där fanns de ..perfect! nu hem igen  753 åkte precis när vi kom med 762 så vi fick gå hem från hovsö brrr kallt å kartongerna på huvudet . nu har jag hämtat wilma här som ska va här till 9

                  kalas fin










































   





                                         

Kommentarer
Postat av: Fia

jodå, jag fick ditt mess, från Sammys mobil :-)

Jag gick i alla fall ut, men jag va borta på Bodastigen.. de har lite fler lekplaster där:-D

Men det får bli en annan dag, när vädret är lite roligare!

2009-04-21 @ 15:58:47
URL: http://maximilian06.blogg.se/
Postat av: Maddeliix

Va fina ni är och gud så söt daniella var i dom kläderna :)

2009-04-21 @ 20:15:40
URL: http://www.metrobloggen.se/maddeliixblogg
Postat av: Milena

daniella va fin som vanligt :)

jobbigt det där med mitt schema,men vänta bar tills semestern ;) puss

2009-04-21 @ 21:14:20
URL: http://sensualee.blogg.se/
Postat av: Sandra Jonaeson

Hahaha jaaaaaaaaaaaaa =) jag är på!! Vore mysigt att bara ta en tackos kväll hos ngn! bara träffas lite och dricka lite vin =)

2009-04-21 @ 22:18:23
URL: http://jonaeson.blogg.se/
Postat av: tiia

gud va söt hon är:D

2009-04-25 @ 18:31:23
URL: http://tiiaikonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0