härliga löradg

god morgon klockan e starx elva å jag kom hem från amma nyss.danie va där igår från 6 till att jag slutade jobbet kl 10 å sammy skulle ju festa el om han va shaffis de vet jag inte han sussar här i soffan men han ser inte så bakis ut ..han e inte supar typen  de e väll tur de när jag gärna e den som festar mer då kompenserar vi va<randra ganska bra på de planet ..
de va skönt att sova hos mamma igen de va ju sist man gjorde de när man bodde hemma å då va jag 17 år då flög jag ut som en vante hihi men de har lärt mig mycket =) men förutom att jag vaknade av att jag trodde de smög nån i lägenheten men de va hennes marsvin som prasslade  ,hon har typ 5 burar .sen grannen som spelade sjyyyy hög music så väggarna ärligt talade skakade å en annan granne som antagligen skulle bada mitt e natten för deras kran  spolade en evighet så de känns lite som jag inte fick sova ut ordentligt mamma skulle bli galen om jag sa de till henne hon tjatar var eviga dag att jag ska sova sova sova hon e så rädd att jag går in i väggen av för mycket jobb som hon själv gjorde ....

pratade med jennie en stund sen hon kommer hit å solar på balkongen som igår vart fett brun   måste bara påpeka att ordet FETT de låter så jäkla löjligt men de passar så bra i vissa meningar å som ni vet e jag bra på att lägga till ett svär ord istället för att utveckla de till en hel mening men de e väll fett bra hahah grrr retar mig på ordet ..

nu måste jag visa en ur tjusig hatt som kommer bli min årets  MÅSTE HA  de e damen på jobbets men så grymm hahah


                                           jag fular mig på jobbet men sol klar el hur!!ett måste
                                                


                                                  



                                                                        yeyey skit snygga hahah **not***
                                                           


                                                   

Kommentarer
Postat av: Fia

Skönt med lite sol. Jag lär också hänga på balkongen, eftersom min kära gubbe fortfarande inte vaknat. Påsken har varit lugn.. M fick påskägg, men annars har vi inte gjort något spec. Men vi ska däremot träffa släkten imorgon. Kram!!

2009-04-12 @ 12:52:14
URL: http://maximilian06.blogg.se/
Postat av: Maddeliix

grym hatt, kanske senaste trenden ? :D.. Men seriöst ser det faktiskt fint ut!..



Ja den där hugo, en riktig liten rumpunge, hehe.. Så mesig och som du säger sliskig.. Det där med hans mamma betyder bara en sak, barnrumpa ;)..



Hoppas du haft en bra helg.. KRAM!

2009-04-12 @ 19:57:42
URL: http://www.metrobloggen.se/maddeliixblogg
Postat av: Milena

tjusigt värre! jajjamensan hoppar in i duschen nu så ja klar till promenixen ,:D call me theen Pussssssssssssssssssssssss

2009-04-13 @ 15:37:43
URL: http://sensualee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0